Commissies

De Kreuge werkt zoveel mogelijk met commissies. Dit doen we om alle activiteiten en werkzaamheden behapbaar te maken én ze te verdelen naar onze interesses en talenten. Natuurlijk bekijken we regelmatig of er nieuwe commissies/samenstellingen nodig zijn voor de diverse activiteiten die op het progrogramma staan.

PR & Communicatie
(aanspreekpunt Cindy van Haaren)

Deze commissie zorgt ervoor dat jij alles te weten komt over De Kreuge en alle leuke activiteiten die we organiseren. We beheren de social media kanalen (check vooral ook even onze facebookpagina), de website, bedenken unieke promo-acties, ontwerpen flyers, posters en folders, onderhouden contacten met de pers en vullen elke jaar enkele pagina's in de Snevelbokkenkrant met een boel zin en onzin. 
Deze commissie is betrokken bij alles dat door de diverse commissies organiseerd wordt.

 

 

11-11 bal
(aanspreekpunt het bestuur)

Met het 11-11-Bal barst het nieuwe seizoen van De Kreuge helemaal los.

 

Elk jaar bedenken we een pakkend thema en ontvangen onze gasten met een bijpassend en bijzonder onthaal. Het is altijd weer een feestje met veel opsmuk, goeie muziek en ongekende gezelligheid!

 

Bevriende carnavalsclubs worden ieder jaar uitgenodigd om in Loosbroek het startschot van het carnavalsseizoen mee te maken. 

Carnafestival 
(aanspreekpunt Guido van Menzel)

 

Op carnavalsmaandag toveren we het Dorpsplein om tot een heus festivalterrein, waar héél veel toffe dingen te doen zijn voor de kleinste, iets grotere en grote Zandkruiers.

 

Zo is er een workshop, mega luchtkussen, een auto pimpen, touwtrekwedstrijd, ballonnenclown, schminken en nog veel meer....

Deze commissie bedenkt de activiteiten, zorgt dat het er supergezellig uitziet en zorgt dat het je niet ontbreekt aan overheerlijk festi-food. 

Verlichte Optocht Loosbroek (VOL)
(aanspreekpunt Bert Vermeltfoort)

Deze commissie is belast met álles wat de VOL behelst. Van vergunningaanvraag tot het regelen van juryleden en van opstelschema's voor de deelnemers tot het regelen van verkeersregelaars. Van het doven van de straatverlichting tot het controleren van de veiligheid op de wagens en van het testen en uitgeven van lichtslangen tot het regelen van de prijzen en het prijzengeld. En dan vergeten we vast nog heel wat te noemen want bij een verlichte optocht komt een heleboel kijken.

 

Kindercarnaval
(aanspreekpunt Marga van Zutphen)

 

De jeugd van Loosbroek krijgt het carnavalvieren met de paplepel ingegoten. Deze commissie zorgt ervoor dat onze kinderen helemaal worden klaargestoomd voor een te gekke carnaval!

Deze commissie organiseert 'Zinnin' The Party,

en de DolleDinsdagDisco.


Ook zorgen we ervoor dat er alle dagen vermaak en animatie is voor onze Kreuge-kiendjes én betrekken we de jeugdprins en -prinses van de basisschool zoveel mogelijk bij het Dorpscarnaval. 

Kleding
(aanspreekpunt Marga van Zutphen)

 

De kledingcommissie zorgt ervoor dat iedereen van De Kreuge er tijdens de carnaval weer helemaal tip top bij loopt!

Met elk jaar een nieuw thema is het altijd weer een mooi project om voor zo min mogelijk kosten bijpassende thema-kleding te zoeken, in te kopen of op maat te maken. Ook als er voor bepaalde acts kleding geregeld moet worden zorgen we voor de juiste outfit. 

Tevens zorgt deze commissie elk jaar voor het kleden van de jeugdprins en -prinses als zij met Kreuge-activiteiten meegaan. 

Kreuge-on-tour
(aanspreekpunt Bart Hoezen) 

Elke carnavalszondag gaat de Kreuge On Tour naar de optocht in Heeswijk-Dinther om 'optocht te kijken zoals het bedoeld is' (mét bier en bitterballen). Deze commissie organiseert het vervoer, de muziek en de hapjes en drankjes.

Bouw en Verbouw
(aanspreekpunt John vd Heijden)

Elk jaar moet er weer heel wat getimmerd, gebouwd en verbouwd worden. Deze commissie vol vakmannen tekende al voor de mega grote Kreuge, borrelhut, Kreuge-bolide, dansblokken, een boksring, skihut en een vliegveldterminal.

Dweilen met de Kreuge
(aanspreekpunt Bart Hoezen)

Deze kroegtijgers organiseren de jaarlijkse Kreuge-kroegentocht door Bernheze. Ze regelen de inschrijvingen, de party-bus, verzorgen de contacten met de café's en zorgen ervoor dat er niemand droog staat op deze avond.

Facebook

Deze website wil gebruik maken van cookies.

Akkoord